Антипрокольна система від Schwalbe

Велосипедна історія родини Болє починається в 1906 році. В 1922 батько засновника компанії Shwalbe Ральфа Болє започаткував своє перше підприємство по виробництву велосипедів та комплектуючих. 1955 рік: в свої 20 років, вже відомий бізнесмен, продемонстрував свої інженерні таланти, самостійно спроектувавши бюджетні велосипеди, які  сподобались німцям. Через деякий час компанія "Bohle" почала експорт своїх велосипедів по всьому світу.
Починаючи з 70-х років, Ральф Болє почав тісно співпрацювати з своїми корейськими партнерами. Така співпраця з часом переросла в міжнародну корпорацію Schwalbe.  Шалений успіх комерційних рішень полягав не тільки в наполегливій праці та сміливих рішеннях, але й у відношенні до свого персоналу, до яких у компанії відносились як до другої сім’ї. Таке відношення дало значні плоди в розвитку компанії.

Успіх Ральфа Болє почався одразу ж після підписання договору про співпрацю з компанією  "Swallow" у 1973 році. З цього моменту дві (Bohle и Hunga) об’єднались в одну велику корпорацію. Болє знав, що виробники гуми не слідкують за якістю свої виробів, тому вирішив зробити акцент на надійності своєї продукції. Це правило діє і по сьогоднішній день. Кожен рік, починаючи з 1973 року, компанія розробляє нові технології виробництва та виготовляє сучасніші моделі велосипедної гуми.

Назву велосипедного монстра було взято у маленького  корейського бренда "Swallow" - "Ластівка", що символізує в Кореї легкість, швидкість, безтурботність, свободу і впевненість. Ці слова викликали відголос в душі Ральфа Болє, тому він запозичив у своїх друзів назву "Swallow" і переклав його на німецьку мову, так і з’явилось на світ теперішня назва корпорації - Schwalbe.

В 1999 году Ральф Болє передає правління своєму синові  Франку Болє. Це вже третє покоління, яке керує компанією. В 2010 на 75 році життя помер родоначальник компанії Ральф Болє.

З найпершого дня ця компанія займалась тільки велосипедною гумою і тільки для своєї компанії, тому успіх був закономірним. В наш час Schwalbe – найбільший виробник велосипедної гуми в світі. На рахунку компанії в 1973 році було 2 заводи в Кореї, а уже в 1990 все виробництво було перенесене в Тайвань, на одне з найпотужніших підприємств у даному регіоні. На заводі працює більше трьох тисяч працівників, а масштаби потужностей вражають.  Але з моменту створення компанії, її штаб-квартира по цей час знаходиться в Германії, а комерційні офіси розміщені в 50 країнах світу. Всі розробки та тестування проходять в рідному місті Ральфа Болє – Бергнойштадті.

Перед тим, як вийти в серійне виробництво, кожна покришка проходить тестування в усіх можливих умовах та проїжджає більше десяти тисяч кілометрів на різних ґрунтах та дорогах. Тільки після отримання позитивних результатів тестування, гума направляється на випробовування прорайдерам компанії для отримання незалежної оцінки кінечного зразка.
Асортимент компанії на сьогодні складає близько десятка різних моделей покришок та камер, великого вибору обладнання для безкамерних колес та різноманітних аксесуарів для догляду за резиною. Schwalbe завжди підтримує талановитих спортсменів і виступає спонсором у декількох велосипедних команд. Також вона допомагає організовувати спортивні заходи.  Корпорація займається благодійністю від імені свого засновника Ральфа Болє, який створив молодіжну тенісну команду і декілька спортивних споруд для активної молоді.

Технології Schwalbe.

Складова покришки: корд, каркас та протектор. Саме від них залежить, як буде вести себе велосипед на різному покриттю траси. 

Основою покришки є каркас — текстильне полотно, що покрите зверху гумою. Його якість визначається кількістю основних та уточних ниток на квадратний дюйм (по-англійськи TPI) або кількістю основних ниток тканини на дюйм (позначається EPI). Чим щільніший каркас, тим менше використовується гуми на боковинах і тим менша стає маса покришки. Однак, зменшення кількості гуми робить покришку менш міцною, навіть при каркасі в 100 TPI, в якому нитки тонші і тендітніші.

Корд покришки — це кільце в тому місці, де шина торкається внутрішньої частини ободу колеса. За допомогою корда визначається посадочний діаметр покришки і не дає змоги вискочити з обода. Як правило, корд виготовляється зі сталевого дроту. Зараз велика кількість моделей скатів виготовляється з кевларовим або іншим м’яким кордом, завдяки чому покришки можна складати. Такі шини називають фолдінговими.

Протектор та борти покришки виготовляються  з гуми з різними домішками – компаунда. Він повинен задовольняти різним якостям в залежності від призначення скату. Від складу гуми буде залежати, яка вага буде у покришки, як буде керований велосипед при їзді на мокрому асфальті, наскільки якісним буде накат, як добре буде зчеплення з ґрунтом та камінням. 

Продукція Schwalbe поділяється на рівні якості для того, щоб максимально задовольнити вимоги своїх клієнтів. 

  • Evolution Line — інноваційний рівень шин, оптимізований під конкретне використання. Всі параметри високої якості.
  • Performance Line — поєднує в собі універсальний протектор, невелику вагу, доступна ціна
  • Sport Line — високоякісні покришки для приймання участі в змаганнях
  • Base Line — базовий рівень якості Schwalbe, використовується для бюджетних шин та для масового використання.

Захист від проколів

Всі покришки Schwalbe містять в собі захист від проколів. Тип захисту впливає на вагу скату, її стійкість до проколів, опір  коченню і відповідно на ціну. Компанія постійно веде розробки по вдосконаленню ступенів захисту від проколів.

 6 Рівень - SmartGuard

 

Найбільш ефективний захист велосипедних шин. Суттєвою перевагою є п’яти міліметровий шар спеціального гнучкого каучуку. Надає відмінний захист.


 

  5 рівень - V-Guard

 

Надзвичайно стійке до порізів хай-тек волокно дозволяє навіть на дуже легких покришках забезпечити неймовірно високий рівень міцності на проколи. Поєднання захисту бокової стінки SnakeSkin, Schwalbe  називає подвійною лінією захисту.


 

 5 рівень - PunctureGuard

 

Такий же самий захист як і V-Guard, але не такий еластичний.


 

 5 рівень - GreenGuard 

 

Принцип такий же як і  Smart Guard, різниця тільки в товщині стінки, яка становить 3мм. Одна третина з високоеластичного каучуку складається з продуктів переробленого латексу.


 

 4 рівень - RaceGuard

 

Подвійний шар нейлонової тканини забезпечить захист легких спортивних шин.


 

 3 рівень - K-Guard

 

Мінімальний стандарт захисту від Schwalbe. Використовується ця технологія вже багато років. Складається з натурального каучуку та посилена кевларовим волокном. Разом з 50 EPI, всі лінії покришки захищені від проколів.


 

Про виготовлення бортів.

Schwalbe має три варіанти  виготовлення захисту бортів покришки (номенклатурна позначка «skin»):

  • Lite (або LiteSkin) — тонкий полегшений варіант, боки виготовлені тільки з гуми, відсутнє полотно каркаса.
  • Twin (або TwinSkin) — подвійний шар гуми, відповідно, краще захищає від пошкоджень.
  • Snake (або SnakeSkin) захищає борти шини від проблем таких як гостре каміння, сучки або скло.

Limited Slip Technology (L.S.T) запобігає проковзуванню покришки в ободі і, відповідно, пошкодження або відривання ніпеля. 

 

Склад гуми.

 


Розглянемо компаунди, які використовує Schwalbe при виробництві.

  • Dual Compound — два сорти гуми в одній покришці: в центрі жорсткіша для кращого накату і більшої зносостійкості, на плечах м’якіша, для того, щоб покращити зчеплення при поворотах. Використовується в більшості моделей Performance.
  • Endurance — зносостійкий склад для туристичних шин Marathon.
  • SBC — Schwalbe Basic Compound, простий та універсальний компаунд, використовується в простих моделях Active.
  • SpeedGrip — спортивна гума з малим опором котінню і відмінним зчепленням, як в покришці Kojak.
  • Winter — гума для зимових покришок типу  28-дюймових Marathon Winter. 
  • Triple Star Compound — сімейство кращих німецьких трійних компаундів, розподілених по використанню на три групи.

Група для гірських велосипедів:

  • PaceStar використовується для крос-кантрі, у нього «накатиста» гума в основному шарі, середньої жорсткості центр,
  • TrailStar призначений для ендуро та фрірайда: «накатистий» основний шар, помірно м’який та чіпкий центр, дуже чіпкі та  м’які плечі.
  • VertStar застосовується на даунхільних шинах — «накатистий» основний шар, дуже м’який центр і ще більш м’які плечі.

Для шосейних велосипедів:

  • RaceStar
  • WetStar
  • OneStar

Для туристичних велосипедів:

  • RoadStar
  • TravelStar

Balloon Bikes   - це означає покришки для фетбайків.

Про довговічність покришок Schwalbe

Скільки прослужить покришка Schwalbe? Все залежить від стиля Вашої їзди та умов експлуатації. Стандартна покришка зможе накатати від 2000 до 5000 км. Деякі моделі витримають 6000 до 12000 км.

Строк зберігання покришки при відповідних нормам умовах (прохолода, сухість, темнота) складає мінімум 5 років.