Огляд гравійного велосипеда Marin Nicasio+

Бюджетна гравійна машина.

Другий рік поспіль їзда по гравію являється королем трендів шосейних велосипедів.

Гравій - це єдиний велосипедний жанр, в якому професійне обладнання мало впливає на задоволення від їзди. Гравій - це більше для задоволення від поїздки; підкорення місцевості, вершин більш важливіше, чим потужність, аеродинаміка або престиж в Strava.

Отже, забутьте на якийсь час про легкі карбонові колеса, Di2 і AXS та насолоджуйтесь Marin Nicasio +, який, ймовірно, являється байком, який пропонує найбільшу віддачу і задоволення.

Багато хто зверне увагу на скромну раму і вилку з хромомолібденової сталі, колеса власного виробництва, дискові гальма з тросом і трансмісію Microshift, і одразу полишать велосипед. Хоча це було б великою помилкою.

Бачте, в Nicasio + є все, що б ви хотіли від гравійного велосипеда: комфортна їзда, стабільне керування на кам’янисті місцевості, але маневреність в крутих поворотах, положення для їзди ідеально встановлено між спортивним і розслабленим, тому, коли ви хочете швидкості в темпі, він з вами на кожному етапі шляху, він слухняний, як старий лабрадор, який лежить у теплого вогню.

Трансмісія буде загадкою для більшості, тому що мало хто уявляє, що існує світ, який виходить за рамки популярних Shimano, SRAM і Campagnolo, але протягом багатьох років Microshift працював на бюджетному кінці ринку, створюючи деякі корисні альтернативи відомим гігантам. Тому і система Advent цього бренда група 1x, яка поєднує в собі прості важелі з відкидною штангою з перемиканням передач тільки вправо, коли важіль гальма переміщається вгору, і додатковий спусковий механізм, який знаходиться позаду важеля, приводить в дію перемикання на більш низьке. Не маючи простоти SRAM, ні м’якості Shimano, спочатку буде враження трохи дивне, але з більш чим 200 милями випробувань на гравійній дорозі за на Marin система Microshift ні разу не помилилась.

Пересування вниз таке ж чітке, як у Shimano, з бистротою SRAM. В той же час як перемикання на більш високу передачу потребує деякого втручання - сповільнюючи рух руки, щоб відчути зчеплення ланцюга, коли вона знаходиться на 46-зубній касеті, - це точно і на диво безшумно.

Система FSA Tempo оснащена спеціальною передньою зіркою 1x, яка надійно тримає ланцюг, а задній механізм Advent схожий на SRAM з муфтою, яка запобігає підстрибуванню і падінню ланцюга, залишаючись під напругою.

Те ж саме і з гальмами, дискові тросики Tektro Mira в парі з важелями Advent показують пристойну роботу. Вони добре відчувають натискання важеля, але їм не вистачає абсолютної потужності якісного гідравлічного агрегату. Це просто означає, що вам потрібно більше думати про гальмування і ви будете проводити багато часу на спусках, щоб отримати від них максимум задоволення.

В довготривалій перспективі можна прагнути перейти на гібридні кабельні / гідравлічні HY / RD від Tektro, але регулювання і своєчасне обслуговування Miras будуть означати, що вони будуть забезпечувати достатню продуктивність, особливо по цій ціні.

Стокові легкосплавні ободи (під маркою Marin) міцні, вони зарекомендували себе як скала на деяких складних ділянках дороги, витримали і залишались вірними протягом всіх випробувань. Вони мають повністю сучасні гравійні 25 мм внутрішні розміри, і, хоча вони не готові до роботи з безкамерками, є багато варіантів відмінних гравійних покришок. Вони обуті в відмінні покришки Horizon від WTB, великі сліки об’ємом 47c, які добре справляються з гравієм в сухому стані і при цьому швидко котяться по асфальту, тому Nicasio + стане відмінним помічником заміських поїздок, особливо якщо ви хочете сумістити асфальт, ґрунт і ліс.

Marin також правильно зрозумів точки дотику: гравійна планка з сплаву із розширюючимися краплями має відмінну форму, а 12-градусний виступ не настільки широкий, щоб здаватись  незграбним, в той же час як овальний профіль вершин зручно лежить в руці.

Сідло "за межами дороги" має розміри і відчуття сідла старої школи для гірського велосипеда WTB. Це відмінна форма, що дозволяє переносити більше навантаження на ніс при підйомі і на спину при спусках, і при цьому воно абсолютно зручне.

В геометрії Marin скромні, але якісні компоненти і висока ціна разом складають один із самих вражаючих велосипедів 2020 року.

Рама відносно проста по своїй конструкції і зроблена з тонких сталевих труб з подвійним стиком, але вона поставляється з багатьма пристосувань і фітингів - зовнішнє зварені кабельні направляючі для трансмісії і гальм, потрійне кріплення «Anything» на сталевих вилках, кріплення крил ззаду і спереду, а також для монтажу в стійку.

Каркас Nicasio + також виглядять набагато більше, чим його скромна ціна - належні металеві кріплення і фурнітура, дуже охайні зварні шви по всьому периметру, посилена кільцем рульова колонка і вузькі пера виглядають елегантно - і це ще до того, як ви додасте стильну матову фарбу пустельного піску, оздоблення, що придає байку класний зовнішній вигляд в стилі мілітарі.

Висновок наступний, якщо бути надкритичним, можна було б сказати про середні гальма, вагу і незнайомій трансмісії. Але в цьому немає сенсу. Цей велосипед коштує всього 778 доларів США, і він був розроблений легендарним брендом гірських велосипедів в Marin, тому, не дивлячись на те, що він побудований з урахуванням низької ціни, Nicasio + відмінний байк для їзди.

Це так весело, він з апломбом справляється з серйозним бездоріжжям і позитивно заохочує погану поведінку на ньому. Вага може зробити довгі круті підйоми трохи складнішими, а середні гальма можуть зробити спуск випробовуванням для нервів, навички і концентрацію, але коли ви проїжджаєте велику поїздку то розумієте, що витратили менше на весь свій велосипед чим ваші колеги-гонщики витратили на колеса, тоді ви в повній мірі оціните нескінченне захоплення Nicasio.