Огляд покришок Maxxis Crossmark II EXO TR

Crossmark II з довгим строком служби - це велосипедна покришка для екстремальної, швидкої їзди на сухій дорозі.

Для максимальної швидкості в сухих умовах Crossmark II демонструє більшу швидкість, але на мокрій трасі він неефективний і важкий для гоночних шин XC.

Maxxis Crossmark II розроблений для максимальної швидкості руху по прямій і з низьким опором коченню, і краще всього працює в сухих умовах, коли головне - це швидкість.

З самого початку велосипедна покришка була розроблена для олімпійського чемпіона Крістофа Саузера, але з тих пір була оновлена, щоб забезпечити більший контроль при збереженні тієї ж швидкості.

Maxxis Crossmark II EXO TR 29 x 2,25 дюйма, детальніше.

Його характерний малюнок протектора був розроблений, щоб забезпечити краще зчеплення з дорогою на поворотах, чим у оригінального Crossmark.

Протектор має наклонні центральні блоки, які повинні забезпечують відмінне гальмівне зчеплення, і наклонні проміжні блоки, які повинні допомогти забезпечити передбачуваний перехід до квадратних плечових блоків, які перемежовуються з проклеєними.

Опціональний кожух EXO повинен мати кращу стійкість до порізів бокової стінки, і він доступний в розмірах 26 дюймів, 27,5 дюймів і 29 дюймів, а також шириною 2,1 або 2,25 дюйми, зі складними бортами і подвійним складом по всьому діапазону.

Maxxis Crossmark II EXO TR 29 x 2,25 дюйми performance

Велосипедна покришка Crossmark довгий час була популярною серед гонщиків XC, яким потрібна гума з швидким коченням для сухих і рихлих умов, і вона, безумовно, виконує цю вимогу з вражаючою швидкістю на трасі.

Дуже щільно розташовані наклонні блоки забезпечують швидкий рух по прямій, а зчеплення з дорогою на поворотах було покращено в порівнянні з Crossmark першого покоління з наклонними перехідними блоками, які чергуються з квадратними і круглими виступами вздовж верхньої частини боковини.

Але перехід від центра до плеча шини не самий прогресивний при поворотах і може не втримати, якщо стежка волога або м’яка.

Це означає, що його краще всього використовувати для сухих трас, тому, що, коли ви зустрічаються з брудом або мокрим корінням, він втрачає зчеплення. В сухому виді це інша справа, краще всього вони показали себе на запечених твердих трасах з легким шаром пилу.

Вага в 771 гр також являється високим показником для гоночної покришки XC, але якщо ви віддаєте перевагу трейловій їзді і хочете, щоб задня частина була швидкою і надійною, то покришка EXO, Crossmark II може вам підійти.