ОБИРАЄМО ПОКРИШКИ ДЛЯ ВЕЛОСИПЕДА ПРАВИЛЬНО.

  • 20.04.2016

Дана стаття призначена не для новачків, у яких і так голова забита який велосипед купити, що він повинен мати, як і в чому їздити .... Вона буде більше корисної для людей, які відкаталися на новому своєму велосипеді хоча б один сезон. Людям, які знають, як поведе себе велосипед на різних ділянках доріг і здатні не втратити керування велосипедом при агресивній їзді. Пора перейти на новий рівень дозволяє отримувати більше позитивних емоцій від їзди на велосипеді. Стаття буде корисною для власників шосейних міських та гірських велосипедів.

                             

Почнемо з таємниці. Якщо велосипед купується в зборі, то виробник комплектує його за замовчуванням стічними всесезоннимі покришками. Такі покришки за задумом виробників дозволяють при акуратній їзді кататися в будь-який час року по тих дорогах, для яких призначений тип велосипеда. Наші погляди на активну їзду рідко збігаються із задумом виробників дуже часто є бажання не просто крутити педалі, переміщаючись з пункту «А» в пункт «Б» а отримувати задоволення від активного іноді агресивного катання. Для того щоб повністю розкрити потенціал їзди на велосипеді необхідно мати в наявності спеціальні покришки, які будуть індивідуальні для кожного типу їзди. Як приклад для гірського велосипеда, використовуваного в міських умовах, варто мати мінімум 3 види покришок:

  • для їзди в суху теплу погоду по асфальту;
  • для їзди в сиру теплу погоду по асфальту і пересіченій місцевості;
  • для їзди в холодну зимову погоду по снігу і льоду.

Відповідно перед виїздом на природу необхідно подивитися у вікно, оцінити умови їзди перевзути колеса на велосипеді і вперед!

Протектор чи малюнок протектора - це форма або вид зовнішньої поверхні покришки. Протектор є важливим елементом будь-якої покришки, адже від нього залежить якість зчеплення з дорогою при їзді. Рекомендується купувати покришки парами особливо для гірських велосипедів, так як часто зустрічаються набори, де протектор заднього колеса відрізняється від протектора переднього колеса. Встановлювати покришки потрібно правильно поєднавши напрямок руху велосипеда з напрямком обертання, зазначеним на покришці.

Ознайомимося з коротким оглядом за видами протекторів:

  1. Slicks. Практично ідеально-гладка поверхня покришки. Відмінно підходить для їзди по асфальту в суху погоду. Прийде велосипеду відмінний накат, дозволяючи розвивати високу швидкість на дорозі. На деяких Slicks зустрічаються невеликі канавки, які покращують зчеплення при повороті на мокрих дорогах.
  2. Half Slicks. Центральна частина покришки як на Slicks має гладку поверхню. Однак з боків покришки є агресивний протектор, який здатний утримати велосипед при поворотах на вологій дорозі, а також дозволяє пересуватися поза асфальтом - по натоптаних лісовими стежками.
  3. Зворотний протектор або протектор вивернутий навиворіт. Набирає популярність на пострадянському просторі протектор маємо замість шипів западини. Така хитромудра конструкція протектора дозволяє зменшувати опір по поганому асфальтованому покриттю. Така покришка здатна утримати велосипед на поворотах і гідно поводиться на стежках парку або лісу.
  4. Високий протектор. Відмінний протектор для їзди по агресивних середовищ. Такий протектор впорається з будь пересіченій місцевістю, піском, брудом і відсутністю дорожнього покриття. Однак на рівному асфальті не варто навіть намагатися розвинути високу швидкість можна домогтися лише гучного гулу протектора. Це, напевно, єдина покришка, для якої доступні тисячі протекторів, де кожен малюнок і його висота наділяють покришку необхідними в конкретній ситуації властивостями.
  5. Протектор з шипами. Існують шипи з гумовими і металевими наконечниками. Покришкам з таким протектором немає ціни взимку. Тільки шиповка дозволить утримати велосипед по торованому снігу або льоду. Маючи протектор на металевих шипах абсолютно не страшно входити в повороти на швидкості. А любителям екстриму потрібно ще постаратися, щоб пустити колеса в юз.

Ще один момент, на який варто звернути увагу перед покупкою покришки - це ширина покришки. Чим вже ширина, тим менше зчеплення з дорожнім покриттям і тим більшу швидкість можна розвинути на велосипеді. Ясна річ, що вузьку покришку з шипами не знайти, але при покупці покришок для їзди по різних дорожніх покриттях ширину покришки необхідно враховувати.

Сподіваюся, ця стаття була пізнавальною і стане гідом при покупці додаткових покришок для вашого велосипеда. Прекрасного і здорового відпочинку вам на велосипеді!


Maxxis
Knog
Onride
Marin
Royalbaby
Comanche
Trek
Fuji
Trinx
Cube
Fenix
Сontinental