Алюміній підходить не тільки для шосейних велосипедів. Велосипед Fuji's Jari 1.3 розроблений для "гравію, легкого туризму, байкпакінгу або всього, що ви можете в нього кинути". Це теза багатонаціональної марки Fuji.
Геометрія Jari знаходиться в милі від агресивних кутів рами Experience. «Пригодницька» геометрія Fuji подовжує колісну базу і зменшує кути нахилу голови і підсідельної труби для більшого контроля.
Руль Oval Concepts - це широка смуга з 25-градусним вигином і чотирьохступінчатим розворотом, знову ж таки кращого контролю на бездоріжжі. Він також 44 см на підйомі, і розширюється до 54 см знизу; він також трохи сплющений на верхівках.
Рама і вилка прикрашені вражаючим набором кріплень для мандрівок і байкпакінгу. Стандартні кріплення для крил і дві пари бонок для фляг поєднані ще однією парою на кожній нозі вилки, одна під нижньою трубою, а інша на верхній трубі, яку Fuji називає кріпленням «бенто-бокс».
Верхня труба має ще одну незвичну властивість - невелику силіконову накладку під верхньою трубою рами для підвищення комфорту під час переноски велосипеда на плечі.
Трансмісія- типова для гравійного велосипеда, і це перший з трьох велосипедів з сінгловим налаштуванням SRAM 1x. Поєднання зірки FSA’s Omega на 40 зубів і касети власного виробництва з розрахунком зубів 11-42, що дає можливість зробити верхню передачу, аналогічну 50 × 14, і нижню передачу, меншу чим 34 × 34.
Що це означає? На верхньому діапазоні можна було б розігнатись, але цей байк не для того, щоб на ньому бити рекорди швидкості. Зворотною стороною являється те, що при нижньому діапазоні 40 × 42 – велосипед стає вашим другом, під час їзди по бездоріжжю. В кінці кінців, це гравійний байк.
Незважаючи на те, що 38-міліметрові безкамерні шини Gravel King гідно працюють на асфальті, протектор з піднятим блоком котиться досить швидко завдяки складу Zero Slip Grip від Panaracer. Але так само відмінно вони справляються з булижником чи слизьким гравієм.
Покришки Panaracer досить недешеві, але Fuji скоротили розходи, поєднавши важелі SRAM Apex з механічними дисковими гальмами Tektro, а не з гідравлічними гальмами SRAM, як це реалізовано на двох інших більш дорогих моделях.
Гальмування якісне і стабільне незалежно від умов, але потребує більшого зусилля руки на важелях.
Це відмінний вибір, якщо ви шукаєте зручний, практичний і універсальний велосипед, який справиться практично з будь якою поверхнею, на яку ви його направите.
Стабільність цього велосипеда робить його впевненим, він стане відмінним велосипедом для тренувань, мандрівок та прогулянок.
Геометрія Fuji Jari 1.3
- Seat angle: 73.5 degrees
- Head angle: 72 degrees
- Chainstay: 43.9cm
- Seat tube: 52.5cm
- Top tube: 54.7cm
- Fork offset: 4.8cm
- Trail: 6.3cm
- Bottom bracket height: 28.5cm
- Wheelbase: 1,045mm