Нові нейлонові педалі V11 від DMR мають ту ж форму, що і популярна і високо цінована Vault, але мають змінений корпус педалі на композитну версію.
V11 використовує посилений скловолоконний нейлоновий корпус розміром 105 x 105 мм, хоча звужується до 85 мм по краях педалі і має глибину 20 мм в самому широкому місці він побудований навколо сталевої осі 4140 CroMo, яка рухається на підшипнику з картриджним ущільненням (686ZZ ) і втулці.
Педалі мають 11 регульованих по висоті штифтів, закріплених невипадаючими гайками, а не вкрученими в корпус педалі, а DMR забезпечив свої штіфти Moto Pins більш гострою головкою на краях педалей.
Як правило DMR, їх внутрішні деталі можна повністю відновити за допомогою запчастин, широко доступних в магазинах.
Як і Vault, корпус V11 ввігнутий, що повинно покращити зчеплення з дорогою. У них також є загострені края, які допомагають відбивати удари каміння.
Заявлена вага педалей DMR 450 гр, і доступні в восьми кольорах.
Характеристики нейлонових педалей DMR V11
Великий розмір V11 забезпечував стабільну і зручну платформу, яка була достатньо великою, щоб тримати ноги в зручному положенні
Більш гострі зовнішні штифти Moto Pins забезпечують відмінне і надійне зчеплення з дорогою.
Оскільки на обох кінцях корпусу педалей немає випуклостей підшипника з гладкими поверхнями без зчеплення, якщо ступні не були точно розміщені по центру, зчеплення не погіршилось.
Корпус знаходиться на відстані 10 мм від кривошипа педалі, тому є місце для подальшого неправильного розміщення стопи без втрати зчеплення або контроля.
Ці високі рівні зчеплення і більша похибка при розміщенню ніг забезпечували відмінну впевненість при їзді по технічно і складній місцевості.
Пластиковий корпус V11 добре відштовхувався від ударів каміння, за час випробувань отримав лише незначне косметичне пошкодження.
У них відмінне зчеплення, вони добре тримаються ударів і мають ту ж форму і дизайн, що і більш дорогий Vault. Якщо у вас ообмежений бюджет і вам потрібні самі ефективні топталки, вони повинні зайняти перше місце в вашому списку.