Огляд передньої фари Sigma Aura 80

  • 29.11.2021

Легке світло, що відповідає вимогам StVZO, зручне в місті, але обмежене для нічної їзди.

Розроблений для міської їзди, Sigma Aura 80 має витончений, простий у використанні дизайн, який оснащений променем, який відповідає вимогам StVZO, що відповідає німецьким дорожнім правилам, щоб не засліплювати інших учасників дорожнього руху.

Він також має габаритне світло по всьому корпусу для покращення видимості з боків.

Очевидною відмінністю між цим і більшістю інших ліхтарів є відсутність рейтингу люмену – замість цього Sigma котирує люкс (1 люкс дорівнює 1 люмену на квадратний метр), що фактично є яскравістю світла, виміряної на певній відстані.

Що стосується променю, важко провести пряме порівняння між люксами і люменами. Sigma вказує максимальний люкс 80, але не вказує конкретний діапазон,  тому тестувальники заміряли його і отримали результат 172 люкс на п’яти метрах при максимальному промені.

Візерунок Sigma Aura являє собою дуже чітку форму ромба, але з центральною яскравою плямою, яка має помітний «ступінчастий» контраст всередині.


Велику кнопку живлення у верхній частині легко вперше натиснути холодними пальцями або пальцями в рукавичках, а в поєднанні з постійним світлодіодним дисплеєм, що відображає режим і відповідний час роботи акумулятора, це забезпечує хорошу функціональність.

В його вбудованому кріпленні використовується гумовий ремінець, який не складно закріпити на кермі і надійно утримує велосипедний ліхтар під час їзди.

У цієї велосипедної фари відсутній режим спалаху, а його низький рейтинг стійкості до води IP4 – є мінімальним для зимової їзди.

Велику кнопку живлення у верхній частині легко вперше натиснути холодними пальцями або пальцями в рукавичках, а в поєднанні з постійним світлодіодним дисплеєм, що відображає режим і відповідний час роботи акумулятора, це забезпечує хорошу функціональність.

В його вбудованому кріпленні використовується гумовий ремінець, який не складно закріпити на кермі і надійно утримує велосипедний ліхтар під час їзди.

У цієї велосипедної фари відсутній режим спалаху, а його низький рейтинг стійкості до води IP4 – є мінімальним для зимової їзди.

Яскравість світла недостатня для їзди на позаміських дорогах, але в міських умовах воно допоможе вам комфортно їздити поруч з іншими транспортними засобами, а довгі яскраві габаритні вогні також є бонусом в місті.


Maxxis
Knog
Onride
Marin
Royalbaby
Comanche
Trek
Fuji
Trinx
Cube
Fenix
Сontinental